Kako na spletno stran privabiti nove obiskovalce?

Kako na spletno stran privabiti nove obiskovalce?

Če iščemo nove obiskovalce oziroma stranke za svoj spletni posel, se pravzaprav vprašamo dvoje – kako optimizirati spletno stran in kako čim bolje izkoristiti spletno oglaševanje. To sta namreč dva pristopa, ki ponujata kar največji učinek. 

Optimizacija spletne strani

Kako optimizirati spletno stran za spletne iskalnike? To ne bo enostavna naloga, a opravki te vrste lahko na dolgi rok zagotovijo odličen učinek. Optimizacija strani najprej pomeni prilagoditev samega spletišča, tako da je prikazovanje informacij urejeno in pregledno, delovanje strani pa hitro in brezhibno. To je povšeči tako uporabnikom kot spletnim iskalnikom. Nadalje pa se posvetimo tudi optimizaciji zunaj spletne strani. Pri tem se vprašanje, kako optimizirati spletno stran, nekoliko zakomplicira, saj pridejo v poštev zelo raznovrstni postopki, ki ne ponujajo vedno povsem opaznega učinka. 

V vsakem primeru gre za to, da z optimizacijo iskalnikom pokažemo, da je spletna stran dobro delujoča, vredna zaupanja in tudi zanimiva za tiste, ki iščejo po relevantnih ključnih pojmih. Običajno to dosežemo tako, da spletno stran omenjamo tudi drugod po spletu in na drugih spletnih straneh objavljamo povezave nanjo. 

Spletno oglaševanje

Na spletno stran lahko nove obiskovalce privabimo s pomočjo oglasov, ki so za ta namen zelo učinkoviti. Najbolj priljubljeno je Google AdWords oglaševanje, s katerim lahko izkoristimo splošno priljubljenost Googlovih storitev. Google AdWords oglaševanje namreč uporabljamo za prikaz oglasov ob Googlovih storitvah, predvsem ob iskalniku, e-poštnemu predalu Gmail, pa tudi na drugih spletiščih. To pomeni, da je možno brez težav doseči zelo široko publiko, pravzaprav je doseg celo širši kot pri spletni optimizaciji. Je pa oglaševanje lahko precej dražje, če želimo doseči učinek, ki ga na dolgi rok ponuja optimizacija.

Google AdWords oglaševanje se v nekaterih situacijah odlično obnese, ni pa univerzalna rešitev. Običajno se uporabi v kombinaciji z optimizacijo in drugimi tržnimi pristopi, lahko pa se poslužimo tudi drugih oglasnih mrež.