Pri opravljanju nekoliko nestandardnih izpitov, kot je izpit za motor, moramo biti venomer previdni pri obljubah glede cenovne dostopnosti le-teh. Dejstvo je namreč, da izpit za motor stane precej več kot izpit za avto. Razliko lahko v polnosti pripišemo manjšemu povpraševanju za izpit za motor, pa tudi stroški za avtošolo, ki se ukvarja s tem, so precej višji. Izpit za motor namreč zahteva motor na izposojo, poleg tega pa še inštruktorja, ki učencu (ki je po navadi voznik začetnik) ponavadi sledi z avtomobilom, kar pomeni vsaj dvakratni strošek glede na kandidate za samo izpit za avto. Voznik začetnik je poleg tega močno omejen, s kakšnim motorjem se bo lahko vozil naokoli. Šele pri 24 letih lahko namreč voznik začetnik pridobi dovoljenje za vožnjo motorja z neomejeno močjo oziroma prostornino motorja.
Vožnja motorja ima svoje slabosti in vsak udeleženec v prometu, še posebej voznik začetnik, bi se jih moral zavedati. Predvsem se v primerjavi z avtomobili pozna, da so motorji precej bolj nestabilni. Na primer, če z avtomobilom naletiš na divjad na cesti, si kljub zdrsu s ceste precej bolj varen, saj te varuje varnostna kletka v avtu, pa tudi stabilnost na štirih kolesih pride v tem primeru še kako prav. Nasprotno pa si v isti situaciji z motorjem precej bolj nestabilen in situacija se izkaže za še bolj nevarno, saj vožnja po le dveh gumah terja svoj davek in nepotrebne hude poškodbe oziroma smrti so pri vožnji enoslednih vozil precej bolj pogoste. Pri preprečevanju takih najhujših primerov pridejo prav centri za varno vožnjo, ki nas na varen način naučijo odreagiranja ob ekstremnih situacijah. Poleg bolj tehničnih predlogov pa inštruktorji vsem svetujejo predvsem varno, umirjeno vožnjo, ki naj poteka pogosto skozi celo motociklistično sezono, da nam ne pade občutek za vožnjo.