Poznamo veliko različnih načinov tiskanja in prav velika večina jih je prilagojenih na to, da so to tehnike, ki se uporabljajo za tisk na papir, vendar ena izmed njih izstopa po tem, da je veliko bolj primerna za predmete, kot pa papir in sicer je to prav tampotisk. To je tehnika pri kateri na nek izdelek barvo nanesemo tako, da jo sprva nanesemo na blazinico in nato na izdelek. Zaradi narave dela in prednosti tega načina tiska se najpogosteje tampotisk uporablja za tiskanje USB ključev, svinčnikov, zvezkov, skratka mnogih različnih površin. Nanašanje posamičnih tankih plasti barve omogočajo to, da se lahko tisk izvede z izjemno natančnostjo, četudi so motivi načeloma precej majhni in na videz skoraj da nerazpoznavni, tampotisk uspe izjemno dobro ohranjati kvaliteto in pomaga, da ostanejo linije lepe in ravne ter popolnoma ostre in jasne.
Ena izmed reči, za katero tampotisk na žalost ni učinkovit pa je izdelava letakov, kar samo pokaže, da so se različne tehnike tiskanja prav zares razvile zato, da lahko maksimalno izkoristimo vsak medij in komunikacijsko sredstvo.
Najpogosteje se izdelava letakov izvaja takrat, ko želimo promovirati kakšen dogodek ali produkt, mogoče nekaj posebnega, kar je popolnoma omejeno na količino ali čas, skratka za nekaj se želimo dodatno potruditi. Sicer ej izdelava letakov precej učinkovita, vendar za dolgoročna oglaševanja ni pretirano uporabna taktika, saj porabi veliko preveč časa za samo izdelavo, in tudi ko je izdelava letakov končana in se začne razdeljevanje oziroma širjenje javnosti lahko kaj hitro začnemo opažati, da velika večina letakov na nek način nima učinka, kajti kaj hitro so pozabljeni, vendar tisti, ki niso lahko naredijo ogromno za oglaševanje podjetja ali produkta in zaradi tega je izdelovanje letakov še vedno pogosta tehnika oglaševanja, čeprav mogoče sedaj nekoliko bolj redka, kot je bila včasih.